Od razu na początku powiem, że w temacie wgrywania jakichkolwiek patchy, softów itp. do komórek jestem całkowicie zielony.
Więc tak. Mam Benq-Siemensa EL71 i po pierwsze interesuje mnie skąd ściągnąć do niego oryginalny najnowszy soft tak aby przy jego wgrywaniu nie utracić gwarancji (link w przyklejonym temacie na tym forum nie działa). Potem jak już ściągne tego softa na kompa co dalej? Jest ktoś w stanie dać taką instrukcję?
Telefon: SonyEricsson K810i Pulse Red
Sieć: Era Abonament 90zł Pomógł: 99 razy Wiek: 22 Posty: 784 Piwa: 19/6 Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro Mar 28, 2007 23:06
Paweł008, mylisz sie, jeżeli sie aktualizuje soft to nie traci sie gwarancji i takie coś można faktycznie zrobić w servisie na gwarancji lub zapłacić i zrobić to w komisie i wtedy też sie nie traci gwarancji.
Może źle powiedziałem nie chodzi mi o wgranie jakiegoś nowego softu tylko jego aktualizacje. Niedługo chyba kupuję Benq EF81 a z nim podobno są problemy przey starszych wersjach (zawiechy itp.)
jarek1989o, chyba sam już na to wpadłem a było to banalne
?ciągasz ten plik .exe i uruchamiasz go, a on przeprowadza Cię już przez całą aktualizację. Tylko, że nie dla wszystkich modeli na benqmobile.com jest jakikolwiek firmware.
PS: dla EF81 najnowszy na stronie Benq firmware to 48 a przecież jest już 58 - skąd go wziąć?
Telefon: nokia 6030
Sieć: orange
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 13:09
Nie mam pojęcia z kąd go ściagnąć a tego na stronie http://benq.pl/support/do...fm?product=1102
nie moge ściągnąć, coś nie da rady.
A ty masz już ef81 czy masz zamiar kupić?
Bo ja będe na allegro zamawiał może będzie już wgrany!!
Właśnie napisałem do sprzedawcy u którego będe zamawiał jaki ma soft i czekam na odpowiedź!!!!
http://allegro.pl/item178...arta_512mb.html
pozdro
jarek1989o, w środę lub czwartek jeden ze sprzedawców będzie miał po ok. 420zł EF81 + karta 512MB z softem v.58 i nie z Vodafone tylko oryginał. Radzę poczekać.
Telefon: Sony Parkinson K810i