jak zainstlowąc gre w Plusfonie

Wszystko co dotyczy innych modeli telefonów

jak zainstlowąc gre w Plusfonie

Postautor: rogacz172 » 01 lis 2007, 10:07

Pomozcie bo nie wiem jak to zrobic..... przez USB na koma wgrałem ale dalej jak wchodze zeby w fonie sie instalowało to wyskakuje ze SPRAWDZANIE NIE POWIODŁO SIE..co mam robic help me
rogacz172
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2007, 21:56
Lokalizacja: bobrek
Model telefonu: Plusfon401i
Sieć: Plus

Postautor: Hehee » 01 lis 2007, 10:12

Może musisz wgrać plik jar i plik jad. Jad wygenerujesz JADmakerem. Jest na forum bodajże.
Awatar użytkownika
Hehee
Help Team
Help Team
 
Posty: 147
Rejestracja: 19 lut 2007, 20:03
Lokalizacja: Chełm
Model telefonu: N95
Sieć: ERA!
Karta pamięci: 2GB

Postautor: rogacz172 » 01 lis 2007, 19:43

ok mam ten program ale nie wiem co zrobić dalej
rogacz172
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2007, 21:56
Lokalizacja: bobrek
Model telefonu: Plusfon401i
Sieć: Plus

Postautor: Adiwlo » 01 lis 2007, 20:05

Przeciągasz jar na okienko programu i powstaje jad :)
Adiwlo
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 10
Rejestracja: 14 sty 2006, 20:11
Lokalizacja: aaa
Model telefonu: a
Sieć: Era

Postautor: rogacz172 » 01 lis 2007, 22:01

Adiwlo, ale jak ma wygladać ten plik jar? ma on byc do rozpakowania? i czy jezeli scigne gre to wrzycam wszystkie pliki rozpakowane czy plik do rozpakowania ?
rogacz172
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2007, 21:56
Lokalizacja: bobrek
Model telefonu: Plusfon401i
Sieć: Plus

Postautor: Popi » 01 lis 2007, 22:05

rogacz172, ten plik jar ma wyglądać jak do rozpakowania a jad jak plik którego sie nie da uruchomić... wrzuć te dwa pliki do odpowiedniego folderu na telefonie
Awatar użytkownika
Popi
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 493
Rejestracja: 07 sie 2006, 9:14
Lokalizacja: macie zielone?
Model telefonu: Nokia 3100
Sieć: Play

Postautor: rogacz172 » 01 lis 2007, 22:22

ok robie to wlasnie tak jak mowisz mam juz plik jad i jar

[ Dodano: 2007-11-01, 21:25 ]
jak kliknąlem na jad w fonie wyskoczylo ze instalacja nie powiodła sie a jak na jar to ze nie jest obslugiwany co teraz mam robic?
rogacz172
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2007, 21:56
Lokalizacja: bobrek
Model telefonu: Plusfon401i
Sieć: Plus

Postautor: radoslaw013 » 02 lis 2007, 10:33

spróbuj inną grę wgrać
radoslaw013
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 02 wrz 2007, 17:59
Lokalizacja: Cholewiana Góra
Model telefonu: Benq-Siemens EF81+1GB Kingston
Sieć: Plus

Postautor: rogacz172 » 02 lis 2007, 12:39

wgralem inna gre w rozszerzeni jad ale w telefonie zostały tylko jakies pliki nie ma zadnej instalacji....co teraz
rogacz172
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2007, 21:56
Lokalizacja: bobrek
Model telefonu: Plusfon401i
Sieć: Plus

Postautor: ST Seba TD » 06 lis 2007, 10:01

A moze poprostu nie ma jeszcze gier na ten telefon?!Też mam taki sam problem z tym Plusfonem :(
Awatar użytkownika
ST Seba TD
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2007, 10:55
Lokalizacja: Poznań
Model telefonu: Samsung Pixon M8800
Sieć: Plus GSM
Karta pamięci: MMC 2GB


Wróć do Inne telefony

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron