w380i simlock

Wszystko na temat telefonów Sony Ericsson.

w380i simlock

Postautor: lewap » 10 wrz 2008, 18:47

siema. czy zna ktoś może kod rozblokujacy blokadę sim lock w telefonie sony ericsson w380i. z góry dzięki :D
lewap
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2008, 18:43
Lokalizacja: skatowni
Model telefonu: Sony Ericsson
Sieć: Heyah

Postautor: SPAM » 10 wrz 2008, 22:19

Nie zdejmiesz sam narazie simlcoka z tego telefonu najprawdopodobniej , możesz zanieść telefon do serwisu / komisu tam koszt zdjęcia to pewnie max 40zł , ewentualnie możesz użyć Magic Sim podkładki pod karte sim, która omija simlocka m jest dostępna na allegro , i co dobre nie ingeruje to z oprogramowaniem , dzięku temu nie stracisz gwarancji o ile ją masz , a tu link do aukcji na allegro -> allegro.pl/search.php?string=magic+sim
Awatar użytkownika
SPAM
Moderator
Moderator
 
Posty: 709
Rejestracja: 31 maja 2006, 23:03
Lokalizacja: Żary
Model telefonu: Sony Parkinson K810i
Sieć: Heyah

Postautor: heiland » 11 wrz 2008, 13:43

Albo mozesz sciagnac patche i samemu latwo wgrac, umozliwia on takie same rzeczy jak zdjeci blokady tyle ze mozna pozniej go samemu zdjac i bedzie jak dawniej.
Awatar użytkownika
heiland
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2006, 15:26
Lokalizacja: Dubienka
Model telefonu: SE W810i + 2048 MB/2 GB
Sieć: Plus-36i6

Postautor: lewap » 11 wrz 2008, 17:49

ściągniecie sim locka z tego telefonu kosztuje 100 zl ;/ dlatego pisze tutaj. gdyby to kosztowało w serwisie 40 zl to nie dawał bym tego tematu :)
lewap
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2008, 18:43
Lokalizacja: skatowni
Model telefonu: Sony Ericsson
Sieć: Heyah

Postautor: heiland » 11 wrz 2008, 22:49

Serio to dokladnie nie powiem ci ale naprawde jest jakis plik ze wgrywasz go (oczywiscie nie w normalny sposob, ale wystarczy sterownik na kapa, program na kompa, plik ten, oraz zwykly kabel no i oczywiscie z 10 minut roboty) poszukaj na googlach a powinienes ta strone znalezc mialem ja w zakladkach ale juz usunelem.
Awatar użytkownika
heiland
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2006, 15:26
Lokalizacja: Dubienka
Model telefonu: SE W810i + 2048 MB/2 GB
Sieć: Plus-36i6

Postautor: kiran1 » 08 sty 2011, 6:19

If you don't have the code, contact your network provider or get the unlocking solution from unlocking4u.com/sony-ericsson-w380i/rs6wp9/ .Here i found the unlocking code at cheap price. With the help of this you can unlock your mobile easily.
kiran1
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 08 sty 2011, 6:14
Lokalizacja: India

Postautor: nica122 » 02 lip 2011, 13:06

No niezła stronka do zdjęcia simlocka - prawie 62 dolary = ok 180 zł, to jednak w polsce za 99zł trochę taniej.
Ps.
Też szukam możliwości zdjęcia samodzielnie z W380i , ale jak na razie bezskutecznie,
Jeśli ktoś trafi na sposób, proszę o info.
nica122
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 lip 2011, 12:42
Lokalizacja: Polska


Wróć do Forum Sony Ericsson

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron