Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Wszystko na temat telefonów Nokia.

Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Postautor: suchy_sta » 26 lip 2010, 19:51

WItam!
Od jakiegos czasu mam problem z telefonem nokia 5310 xpressmusic. Problem polega na tym iz po wcisnieciu przycisku "włącz" wszystko sie ladnie wlacza pokazuje sie napis nokia wpisuje kod pin, pokazuja sie rece i ustawianie daty po czym wyswietlacz gasnie, gdy wcisne jakis przycisk to zaswieci i gasnie na amen. I tak jest zawsze gdy wlaczam. Gdy zmienilem karte sim dalej to samo. Ma ktos pomysl co sie stalo i jak naprawic?? Przeinstaloac softa?
suchy_sta
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:44
Lokalizacja: internet

Postautor: szakal3321 » 04 sie 2010, 15:44

miałem podobny problem z moją N97... próbuj aż się włączy (moja N97 włączała się dopiero po kilkunastu razach) i wtedy spróbuj aktualizacji softu...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
szakal3321
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 04 sie 2010, 15:11
Lokalizacja: Coventry UK

Re: Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Postautor: twojpost » 04 lut 2014, 19:01

Witam
To musi byc wina softu miałem ten telefon i po kilku miesiącach uzytkowania miałem doczynienia z podobną sytuacją, ale po przeinstalowaniu softa wszystko wróciło do normy :)
twojpost
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2014, 18:20

Re: Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Postautor: efecto » 14 lut 2014, 20:29

Ja też tak kiedyś rozwiązałem. Trzeba robić reinstalacje softu. Kilka modeli nokii ma ten problem z włączaniem
efecto
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2014, 20:25
Lokalizacja: Wrocław
Model telefonu: Nokia/ Lumia 925
Sieć: play
Karta pamięci: 2 GB

Re: Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Postautor: komciae52 » 27 lut 2014, 14:23

I to zawsze pomaga?
Awatar użytkownika
komciae52
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 26
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:33
Lokalizacja: Tarnów

Re: Nokia 5310 express music nie włącza sie...

Postautor: Sk-line_pl » 27 lut 2014, 16:01

Dokładnie jak powyżej,reinstal softu powinien pomóc,jeżeli nie wiesz jak go wykonać to najlepiej będzie po prostu zanieść telefon do serwisu gdzie wszystko Ci wgrają.
Sk-line_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 15:57
Model telefonu: Samsung Galaxy S Advance
Sieć: Play
Karta pamięci: brak


Wróć do Forum Nokia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron