z sony ericson p1i bądź nokia e51 (wielkość czcionki)

Wszystko na temat telefonów Nokia.

z sony ericson p1i bądź nokia e51 (wielkość czcionki)

Postautor: trotyl » 08 lut 2008, 17:39

WItam wszytkich bardzo serdecznie, mam bardzo duży problem..
Chciałbym w jakiś sposób powiększyć w telefonie SE p1i albo w telefonie N E51 powiększyć czcionke, żeby były większe litery w sms albo w całym telefonie. Jak to zrobić, czy może jest jakiś program do tego aby były duże litery, bo jak wiecie państwo te telefony mają w sobie Symbiany
i idzie do nich doinstalować jakieś programiki. Więc prosze o pomoc.
Na tym systemie symbian wogóle kompletnie się nic nieznam, niewiem nic
jestem zielony.. Ale chodzi tu o mojego tate, On już ma swoje lata i potrzebuje większych liter w telefonie, a najbardziej chodzi jemu, że jak pisze sms, to żeby widział.!
Z góry serdecznie i niezmiernie dziękuje za pomoc dla mnie i dla mojego taty.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
trotyl
Nowicjusz
Nowicjusz

Model telefonu: Nokia e51
Sieć: Orange

Postautor: Nothingam » 08 lut 2008, 23:28

trotyl, w E51 raczej nie idzie ale nie jestem pewniem na 100 %, w P1i dajesz na Powiększenie (tupiesz na górny pasek zadań) i tam możesz powiększyć teksty, w smsach to samo. Przynajmniej dało się tak w P990i.
Awatar użytkownika
Nothingam
VIP Forum
VIP Forum

Model telefonu: SonyEricsson K810i Pulse Red
Sieć: Era Abonament 90z?

Postautor: Hehee » 09 lut 2008, 10:12

A weź zobacz: Ustawienia wiadomości -> Inne ustawienia -> Rozmiar czcionki. Jeśli w ogóle takie coś masz. Ale tak jest w Nokii 6610 więc wątpię żeby w nowszych się nie dało zmieniać.
Awatar użytkownika
Hehee
Help Team
Help Team

Model telefonu: N95
Sieć: ERA!
Karta pamięci: 2GB

Postautor: o_0 » 09 lut 2008, 10:23

w e51 wystarczy zainstalować aplikację. możesz ją pobrać z: nokia.pl/A4786010
Awatar użytkownika
o_0
VIP Forum
VIP Forum

Model telefonu: lg cookie
Sieć: orange

p1i i nokia

Postautor: trotyl » 09 lut 2008, 10:53