Screenshot wyświetlacza C75

Screenshot wyświetlacza C75

Postautor: InOsAK » 03 mar 2006, 5:44

Osobiście mam kabel DCA-500 (chociaż czasem telefon wykrywa jako 510 (?)). Dość długo się z tym męczyłem ale udało się - screenshot gotowy :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
A teraz pytanie JAK?
A tak:
1. ?ciągamy "px65v4" (java) i wgrywamy. Kabel do tela i odpalamy. Spokojnie. Zacznie pikać i się zacinać itd. itp. czekamy (jakieś 10-15 minut). Gdy wygeneruje dane - dokładnie je spisujemy.
2. W "Papua utils" wybieramy port, zakładka "Codes", klikamy na "Read Codes" i wpisujemy to czego brakuje czyli ESN (uwaga! wpisujemy odwrotnie-dziwnie. np. dla 123456 wpisujemy 563412 itp.) + wpisujemy HASH (obydwa bez "-"). Teraz klik na "Calc. SKEY + BootKEY", czekamy chwile az sie wygeneruje SKEY, klikamy na "Enter SKEY in phone" i powinno zadziałać.
3. Uruchamiamy "ShootX65", wybieramy port, "Connect". Powinno się połączyć i powinno się pojawić czarne okienko. Klik na pierwszy button i ściągmy screena z tela. Kilka sekund i mamy. Drugi przyciek zapisujemy jako BMP. Tyle :wink:

Potrzebne pliki wrzucam na serwer:
files.inos.int.pl/s/siemens_screenshot.zip
(jeśli powyższy link nie działa...)
217.197.78.9/inos/files/siemens_screenshot.zip

ps sory za błędy, bez_pl_liter, zagmatwanie ale jest 4:30 w nocy i sami wiecie :roll: :lol:
Ostatnio zmieniony 04 lis 2007, 10:45 przez InOsAK, łącznie zmieniany 4 razy
Awatar użytkownika
InOsAK
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2005, 1:29
Lokalizacja: Opole
Model telefonu: Siemens C75 (R.I.P.)
Sieć: Era

Postautor: scheen » 03 mar 2006, 17:01

Mam tylko jedno pytanko :wink: Idzie tego dokonać tylko przez kabel serwisowy, prawda :?: :wink: Z góry dzięki za odpowiedź 8)
scheen
 

Postautor: InOsAK » 03 mar 2006, 17:44

Nie. Jedyne co trzeba "wgrać" na telefon to SKEY i odbywa to się przy włączonym telefonie = nie trzeba serwisówki. Niewiem jak to jest z DCA-540 ale na 50x powinno chodzić.
Awatar użytkownika
InOsAK
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2005, 1:29
Lokalizacja: Opole
Model telefonu: Siemens C75 (R.I.P.)
Sieć: Era

Postautor: Spaider » 04 mar 2006, 13:25

Jak ktos moze to niech sprawdzi na DCA-540

[ Dodano: 2006-03-04, 13:54 ]
Ale ty to zrobiles na kablu serwisowym , wiec skad wiesz ze na zwyklym bedzie dzialac :?:
Spaider
 

Postautor: InOsAK » 04 mar 2006, 16:34

Przeciez mowie, ze robilem na zwyklym :roll:

EDIT: a jednak mam o dziwo serwisowy bo wreszcie udało mi się wgrać jakiegoś patcha przez v_klay :mrgreen: no ale jak działa na zwykłym to dobrze
Ostatnio zmieniony 09 mar 2006, 0:52 przez InOsAK, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
InOsAK
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2005, 1:29
Lokalizacja: Opole
Model telefonu: Siemens C75 (R.I.P.)
Sieć: Era

Postautor: di_kamilo » 04 mar 2006, 16:55

Na DCA-540 działa:

ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 04 mar 2006, 16:59 przez di_kamilo, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
di_kamilo
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2005, 22:04
Lokalizacja: Nowa Sól
Model telefonu: Siemens C75
Sieć: Era GSM

Postautor: Spaider » 04 mar 2006, 16:58

Dzieki panie Moderatorze :wink: Zaraz sprawdze u siebie
Spaider
 

Postautor: jackthenight » 04 mar 2006, 17:38

A jak tak zapytam, czy wgranie SKEY do telefonu nie powoduje utrate gwarancji >????
jackthenight
 

Postautor: di_kamilo » 04 mar 2006, 17:43

SKEY to kod servisowy dzięki któremu telefon przechodzi w tryb servisowy, ale czy traci się gwarancję, nie mam pojęcia, ale może jest możliwość wyżucenia SKEY z tela ?
Awatar użytkownika
di_kamilo
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2005, 22:04
Lokalizacja: Nowa Sól
Model telefonu: Siemens C75
Sieć: Era GSM

Postautor: InOsAK » 04 mar 2006, 17:59

Wystarczy potem w Papua Utils dać na "Release SKEY" :D

[ Dodano: 2006-03-04, 17:06 ]
ps czy na DCA-540 screeny robią się szybciej? (u mnie normalnie 5 sekund) :?:

// di_kamilo : z taką sama prędkością :)


[ Dodano: 2006-03-04, 17:11 ]
ps2 dziwne wykrywanie kabla :?
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 mar 2006, 18:10 przez InOsAK, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
InOsAK
VIP Forum
VIP Forum
 
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2005, 1:29
Lokalizacja: Opole
Model telefonu: Siemens C75 (R.I.P.)
Sieć: Era

Następna

Wróć do FAQ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron