Wysłany: Nie Sie 17, 2008 10:36 D900 Wyswietlacz:/?
Witam, mam chyba dosyć poważny problem:/ Mam samsunga d900 i nagle po włączeniu komy zobaczyłem że mam jakieś paski na wyświetlaczu;/ Są to kolorowe paski na prawej stronie wyświetlacza zajmują ok 0.5cm są bardzo gęsto ułożone (nie widać co jest z nimi)
Mam nadzieje że ktoś mi pomoże z góry thx
Telefon: Sony Ericsson K550i
Zaproszone osoby: 43
Sieć: +MIX
Karta Pamięci: SanDisk M2 1GB
Imię: Rafał Pomógł: 103 razy Wiek: 18 Posty: 1107 Piwa: 22/6 Skąd: wziąść kase?
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 11:07
podejrzewam że to będzie taśma łącząca płytę główną z wyświetlaczem
typowy problem w rozsuwanych telefonach, a tym bardziej w samsungach
proponuje iść do serwisu, bo samemu jest sporo kombinowania
A jak wgrać softa? Jestem kompletnie zielony:/ A z tą taśma ile może mnie wynieść? Na własną rękę muszę ją załatwiać?
O to fotka paski są dorysowane ponieważ nie mam czym zrobić zdjęcia ale wygląda identycznie
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 11:40
nie prawda że od razu by znikł
koleżance z klasy padła taśma i wyświetlacz po prostu wariował tzn. był do góry nogami, zmieniał kolory itp
koszt wymiany taśmy zależy czy taśma jest oryginalna czy nie
Telefon: 6288, K700i,
Sieć: Era
Karta Pamięci: Brak
Imię: Paweł Pomógł: 176 razy Wiek: 18 Posty: 2222 Piwa: 62/3 Skąd: Kraków/Bochnia
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 11:56
ja bym najpierw wgrał softa a dopiero puźniej nad taśmą myślal kumpel ma tego d900 i miał podobnie tyle że do połowy wyświetlacza i soft pomógł SparK, to nie jest oryginalna taśma ta jest pół oryginalna http://www.allegro.pl/ite..._sam_fv_gw.html
tak na dobrą sprawe nieoryginalna będzie działała normalnie ale krócej
Właśnie zauważyłem że z prawej strony (tam gdzie paski) ucieło mi kawałeczek ekranu zmienia to coś czy nie? Nie chcę bawić się softem sam wole oddać gdzieś do serwisu czy wgranie jest proste?